chrześcijańska grupa studencka

relacja z ewangelizacji

W ostatni czwartek wzięłam udział w ewangelizacji, która miała miejsce w akademikach UR i AP. Było to dla mnie niezwykłe przeżycie i doświadczenie. Zawsze myślałam, że ludzie nie są zainteresowani Bogiem i nie chcą słuchać bożego przesłania… było jednak zupełnie inaczej. Zrozumiałam, że tak na prawdę to często my nie wychodzimy i nie mówimy tym ludziom o Bogu „…gdyż stworzenie z tęsknotą oczekuje objawienia się synów bożych…”. Zachęcam do wzięcia udziału w ewangelizacjach, gdyż dla mnie osobiście było to niezwykle budujące i zachęcające wydarzenie.

Pozdrawiam, Justyna

Ja byłam zbudowana postawą naszej grupy – tych, którzy byli i tych którzy nie mogli przyjść. Fajnie, że byliśmy gotowi, żeby dzielić się ewangelią z innymi. Każda para miała 2-3 rozmowy ze studentami, dzięki temu kilkanaście osób w przeciągu godziny mogło usłyszeć kim dla nas jest Bóg. Podobała mi się reakcja Krzyśka, który powiedział: Czemu nie chodziliśmy wcześniej? Tak sobie myślę, że to nic nie szkodzi, bo teraz będziemy chodzić częściej:)

Magda

Skomentuj

