chrześcijańska grupa studencka

Nowy rok

Zaczynamy nowy rok 2010. Mam nadzieję, że będzie on obfity w dobre rzeczy. Ufam, że zbliżymy się do Boga tyle, ile będzie to możliwe. Niektórzy z nas, na nowy rok, podzielili się swoimi myślami:

„Zaufaj Panu z całego swojego serca i nie polegaj na własnym rozumie” (Przyp. 3:5). W tym roku na pewno Pan zaczął uczyć mnie ufać totalnie w każdej sferze. Słowo to dostałam jakiś czas temu, ale musiało we mnie dojrzeć i nadal dojrzewa. (Monika M.)

Rok 2010 wniesie do mojego życia dużo zmian. Moim pragnieniem jest by w każdej sytuacji ufać Bogu i być gotową na wypełnianie Jego woli. (Marta D.)

Modliłam się o pracę i znalazłam, tymczasową, ale zawsze trochę grosza wpadnie. Wprawdzie w wakacje trochę pracowałam, ale teraz bardziej odczuwam to, jako Bożą pomoc. Myślę, że trzeba być wytrwałym i mieć nadzieję w Panu, ponieważ „(…) nadzieja nie zawodzi, bo miłość Boża rozlana jest w sercach naszych przez Ducha Świętego, który nam jest dany”. (Ania T.)

Liczę, rok 2010 będzie rokiem centrum Chrystusa w  naszym satelitarnym życiu. (Asia K.)

To był trudny rok – zwłaszcza druga połowa. Wiele pytań bez odpowiedzi, ale w tym wszystkim zaufanie do Stwórcy, bo przecież nie na wszystkie pytania muszą być odpowiedzi. A przede mną szczególny rok:) Oczekiwanie na ślub i wszystkie zmiany, które za sobą pociąga. Będzie fajnie! (Paweł O.)

Skomentuj

