chrześcijańska grupa studencka

Zaskoczeni?:)

Wczoraj na grupie miałem ogromną pokusę, żeby się Wam wygadać. Ale udało mi się tego nie zrobić:) Od jakiegoś czasu zacząłem pracować nad nową stroną internetową – taką, której już nie trzeba się wstydzić. Mam nadzieję, że mi się to udało i mam też nadzieje, że ta nowa strona zachęci Was do pisania większej ilości postów (bo jak już powiedziałem – nie jestem postmanem).

Myślę, że strona jest czytelna i nie trzeba tu wiele tłumaczyć. Co nowego? Macie już możliwość komentarzy i wpisywania się na tablicy, więc każdy może wyrazić swoje zdanie na stronie. I tu od razu techniczna uwaga: jeżeli chcecie nawiązać do poprzedniego komentarza (czy wpisu) to klikacie „odpowiedz” przy tym komentarzu, a jeżeli macie nie związaną z poprzednimi wpisami informacje, to wpisujecie się w pole na samym dole strony. Na prawym pasku jest takie pole, które nazywa się Twitter. Jest to miejsce, gdzie w ciągu kilku sekund mogę umieścić krótkie informacje, więc jeżeli macie jakąś prośbę, albo jakąś fajną informacje do podzielenia się z grupą, to wyślijcie mi sms i jeżeli tylko będę miał internet pod ręką to informacja się pojawi. Możecie też subskrybować wpisy z bloga, co jest fajną opcją. Wszystkie inne rzeczy, są już mniej istotne.

Mam nadzieję, że Wam się podoba. Jeżeli macie jakiekolwiek uwagi, to proszę o maila.

Paweł

P.S. Przez okres świąteczny będzie tu padał śnieg:)

5 Komentarzy

  1. matilde

    po prostu guścik:)

    12 grudnia 2009 o 21:06

  2. denny

    super stronka trochę czasu poświęciłeś :)

    11 grudnia 2009 o 18:55

  3. Mon

    I like this^^
    kawał dobrej roboty Paweł:)

    11 grudnia 2009 o 09:00

  4. Magda

    wow!wow!wow!super!!
    teraz to już nawet wypada żebyśmy mieli jakąś nazwe:)

    10 grudnia 2009 o 20:51

  5. Iwona

    Napracowałeś się Paweł :P Podoba mi się ta nowa strona :D

    10 grudnia 2009 o 20:01

Skomentuj

