chrześcijańska grupa studencka

Rok jednej rzeczy

Psalm 27:4 jest dla mnie jednym z najważniejszych miejsc w Biblii. Ten werset w cudowny sposób pokazuje, czego pragnie człowiek, który jako jedyny w Biblii był nazwany “mężem według Bożego serca”. To nie urząd króla, bogactwo, sława ani ilość wygranych bitw sprawiały, że Dawid stał się kimś wielkim w Bożych oczach. O jego wielkości świadczy jego pragnienie – oglądanie piękna Pana. Czy ponad wszystko pragnę dzisiaj oglądać Boże piękno?

W I Sam 13:14 po raz pierwszy pojawia się dobrze nam znane określenie Dawida: “Pan wyszukał sobie męża według swego serca”. Czy to nie jest niesamowite, że Bóg szukał Dawida? Dawid nie stał się człowiekiem według Bożego serca pokonując Goliata. Bóg znalazł go tam, gdzie nikt go nie zauważał – nawet rodzina. Bóg patrzy dzisiaj na mnie, tak samo jak tysiące lat temu na Dawida. Słucha moich rozmów, widzi jak spędzam czas. Ogląda mnie wtedy kiedy jestem sam i wtedy kiedy wszyscy patrzą. Cały czas szuka we mnie człowieka według swojego serca, według serca, które pragnie tylko jednej rzeczy – oglądać piękno Boga.

Chce, żeby ten rok był dla mnie i dla nas jako grupy rokiem jednej rzeczy: oglądania Bożego piękna. Nie raz na jakiś czas, ale  każdego “zwykłego” dnia. To właśnie o tym jest nasza studencka grupa.

Paweł

Skomentuj

